Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. Aloha:)dzis Hawaian party:) arbuz juz sie robi:)info o godzinie i miejscu zbiorki na impreze i jutrzejsza wycieczke wysle pozniej.Milego w:)#alkoarbuz #nataszakorczak #grecja #studenttravel @3798

  2. Startujemy z #graterenowa Zadania wisza na drzwiach pokoju nr3 w Alexis.Zbierzcie sie tu o 14:20 i podzielcie na grupy.Zadania czekajaWyniki o 21 w Aqua Rossie #maciejjedrzejczyk #grecja #studenttravel @3797

  3. Sluchajcie, z okazji tego ze pogoda nam sie zepsula, kolejny raz zmieniamy plan i widzimy sie w Tropicsie o 24. #malgorzatamarczak #hiszpania #studenttravel @3796

  4. Aktualizuję mapę #maciejadamczyk

  5. Zmiana planow. Z racji tego ze dzis w apartamentach jest lipny portier idziemy na plaze. Widzimy sie o 22.30. Do zo #malgorzatamarczak #hiszpania #studenttravel @3795

  6. Dzisiaj o 22:00 #b4 przy klubie King Size.Wczesniej nalezy zaopatrzyc sie w miejscowe winopiwo aby po wspolnej dyskusji na temat ww.trunkow w klub uderzyc #maciejjedrzejczyk #grecja #studenttravel @3794

  7. Sprawdzcie swoje pokoje czy nic nie jest zniszczone,a jesli jest to nalezy zglosic to do wlasciciela a najlepiej do mnie zeby na koniec odzyskac kaucje #maciejjedrzejczyk #grecja #studenttravel @3793

  8. Siema. Dzis apartamenty goszcza hotel. O 20.45 spotykamy sie pod hotelem i uderzamy na apartamenty. Pozniej tradycyjnie tropics. Widzimy sie! ;) #malgorzatamarczak #hiszpania #studenttravel @3792

  9. Jutro o 11:00 zamykam liste na Meteory,ktore sa w srode(pojutrze) takze od 10:00 w Aqua Rossie (tym razem juz ostatecznie) mozna sie dopisac. #maciejjedrzejczyk #grecja #studenttravel @3791

  10. Rafting, jutro o 14:50 zbiorka na placu przed Vodanovic.
    22 kosciol, bierzcie disco polo i glosniki, rozkrecimy ta wioske.
    #JakNieMyToKto #MiodMalina #Yolo #michalgwarda #chorwacja #studenttravel @3790

  11. Od teraz do 18tej i potem od 18:30 do 19:30 w Aqua Rossie sa do odebrania ST opaski dla wszystkich.Jest tez ostatnia szansa dopisac sie do wycieczek.zapraszam:) #maciejjedrzejczyk #grecja #studenttravel @3789

  12. Widzimy sie na plazy ~14 i zbieramy chetnych na rowerki, poki ladna pogoda.
    22 pod kosciolem #KiczParty - nagrody za najlepsze stroje.
    #NieMaZeBoli #michalgwarda #chorwacja #studenttravel @3788

  13. Kalimera!Spotykamy sie za godzine (o 14tej) pod autobusem gdzie zrobimy spotkanie org., opaski,a potem kwaterowanie.Wezcie niezbednik wyjazdowicza.See ya! #maciejjedrzejczyk #grecja #studenttravel @3787

  14. Spotykamy sie o 16.45 pod autokarem. O 12 kaucje do odbioru w aqua rossa, czekam rowniez na rekwizyty kto zabil. Zaginal zloty lancuszek- znalazl ktos? #mariolapolska #grecja #studenttravel @3785

  15. Bonjour!Sniadanie dla grup o 7:00 i 7:30.8:00-8:15 pakujemy autokar.8:30 wyjazd do Paryza.Bedzie ok.20st, wieczorem temp.spadnie do ok. 13st.Do zobaczenia! #jakubjozwiak #portugalia #studenttravel @3784

  16. Polska Bialo-czerwoni!!! O 0.15 zbiorka pod pubem Marii, tam gdzie karaoke:) #nataszakorczak #grecja #studenttravel @3783

  17. Jutro sniadanie o 8:00, pakowanie bagazy o 8:40. Wyjazd w kierunku Polski o 9:00. Zapraszamy na statek (tam tez mamy transmisje meczu;) #ST #lukaszodrzywolski #macedonia #studenttravel @3782

  18. Dawajcie na mecz do baru Sos Kavos:) piwo 2e. Szybko:) Natasza ST #nataszakorczak #grecja #studenttravel @3781

  19. Juz jutro jedziemy do Lizbony! Zbiorka o 06:50 pod Bombeiros, punktualnie o 07:00 wyjazd. Nie za(s)pijcie! :) A juz dzisiaj Polacy wygrywaja final! Piotrek ST #piotrgniazdowski #portugalia #studenttravel @3780

  20. Uwaga, mam bardzo wazne pytanie. Ma ktos kabel HDMI? Jesli tak, to dajcie znac jak najszybciej. #nataszakorczak #grecja #studenttravel @3779

  21. Pozniej razem wybierzemy sie na Love Party do Tropicsa. Si ja :) #malgorzatamarczak #hiszpania #studenttravel @3778

  22. Witam Stefany i Haliny ;) dzis impreza GLAMOUR PARTY. wybierzemy najlepiej ubrana pare, bedzie nagroda:) widzimy sie o 22.30 na plazy. #malgorzatamarczak #hiszpania #studenttravel @3777

  23. Jeszcze raz dzieki za wyjazd! Do zobaczenia! :) #agnieszkawroblewska #wlochy #studenttravel @3776

  24. O 20 zbiorka pod kosciolem, ruszamy kibicowac naszym :)
    Jutro wypozyczamy rowerki wodne i robimy bitwe cdn.
    #EverythingIsEverywhere #WielkaMiloscNieWybiera #michalgwarda #chorwacja #studenttravel @3775