Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. Jutro wykwaterowanie o 10 rano, wyjazd autokarem o 12. Kupujemy prowiant i cos slodkiego na droge. #tojestjuzkoniec #aniailukaszfajnisa #dawidmalczewski #grecja #studenttravel @10664

  2. Jesli dopisze sie jeszcze na tirane 10 osob to jest mozliwosc domowienia busa. W autokarze nie ma juz miejsc #katarzynagrzych #albania #studenttravel @10663

  3. Wycieczka na jezioro szkodrtskie przez male zainteresowanie nie odbedzie sie. #katarzynagrzych #albania #studenttravel @10662

  4. Jutro wycieczka do Tirany. Zbiorka w recepcji o 9.50 #ST #katarzynagrzych #albania #studenttravel @10661

  5. Aktualizuję listę wyjazdów #krzysztofkardas

  6. Dzisiaj #b4 o 21- odpalamy kalambury przed apartamentami! #happybirthsday !ggv #sebastianaugustyniak #czarnogora #studenttravel @10660

  7. 21:20 wychodzimy na mecz ligi mistrzow #jukebox #4litrydrina #shisa jutro 14:00 siatkowka a potem czas na ostatnie zakupy w piatek wyjazd #ST #mateuszkruk #bulgaria #studenttravel @10659

  8. Wczoraj zaginely 2 telefony czarny samsung i bialy goclever- ktos cos widzial? Jako ze jeden byl moj to kontakt ze mna tylko przez sms nr 48691465300. #sebastianaugustyniak #czarnogora #studenttravel @10658

  9. Dzisiaj o 22 glamour party w KingSizie!!! #koszule #sukienki #szpilki #doodciecia #ostatnianoc . Od 19 obchod po pokojach! #dawidmalczewski #grecja #studenttravel @10657

  10. Dzien dobry, o 11.30 w recepcji ostatnia szansa na zapisanie sie na fakultety, jutro odbedzie sie Tirana. Dzisiaj #chill przy basenie #studentravel #albania #katarzynagrzych #albania #studenttravel @10656

  11. 14:00 turniej siatkowki plazowej #junglespeed osoby ktore pozyczyly friesbie i taboo przyniosa je na plaze
    #slonce #plaza #gry #mateuszkruk #bulgaria #studenttravel @10655

  12. Zapraszam do siebie #patryksobczak

  13. Numery rezerwacji: 1314-6973-280916-P4-0700-WAW-LOD, 2632-6820-280916-P6-0615-WAW-KRA, 26-6870-280916-P6-0615-WAW-KAT #karolinabiel #rosja #studenttravel @10653

  14. 23.30 pod Kingiem! #urodzinyPikoraiBlazeja Jutro o 15 zbiorka pod Sizem na Hawaii party! #limbo #alkoarbuz #wroclawianki #noifajnie #zabieramykwiatki #adiczki #dawidmalczewski #grecja #studenttravel @10652

  15. O 21 na #Redcup party bedzie jeszcze mozliwosc zapisania sie na wycieczki fakultatywne: Tirana i kruja 30e, jezioro szkoderskie 30e #katarzynagrzych #albania #studenttravel @10651

  16. Dobra ancymonki wyjscie przesniete na 23. Macie wiecejbczasu zeby zrobic sie na bustwa!
    Do zobaczenia!! #sebastianaugustyniak #czarnogora #studenttravel @10650

  17. Dzisiaj #glamour party! Dziewczyny szpilki, sukienki i makeup. Chkipaki koszule. Zaczynamy #b4 o 21 przed apartanentami- o 22 wyjscie na miasto! #vipparty #sebastianaugustyniak #czarnogora #studenttravel @10649

  18. Sprostowanie! Kolacja jest od 19! O 21 Redcup party przy basenie #cydrpong #flanki #flipcup #ST #katarzynagrzych #albania #studenttravel @10648

  19. Dzis od 22:00 impreza na plazy. Dla chetnych klub oczywiscie stoi pozniej otworem ;) #lastnight #wszyscynaplaze #martynazaciera #portugalia #studenttravel @10647

  20. Plan ramowy: w Barcelonie jestesmy kolo 7:30, wyjezdzamy z niej kolo 17:30 i w hotelu we Francji jestesmy o polnocy. #martynazaciera #portugalia #studenttravel @10646

  21. Zajmujemy te same miejsca. Koniecznie przed wyjazdem zjedzcie obiad. Pakujac bagaze podreczne, wezcie pod uwage, ze w Barcelonie jest mozliwosc kapieli w morzu. #martynazaciera #portugalia #studenttravel @10645

  22. Wykwaterowanie jutro do 9:00. O 9:00 znosimy wszystkie klucze do recepcji, a bagaze do pomieszczenia nr 24. Pakowanie bagazy do autokaru 12:45. Odjazd 13:00. #martynazaciera #portugalia #studenttravel @10644

  23. Pamietajcie, aby posprzatac dzis apartamenty (zmywamy naczynia, smieci skladujemy w workach przed drzwiami, etc), zrobic zakupy na powrot, spakowac walizki. #martynazaciera #portugalia #studenttravel @10643

  24. promo na dzisiaj w juke box 4 litrowy drink (wodka cola 20LV) (long island 25Lv) shisha 15lv #doodciecia #mateuszkruk #bulgaria #studenttravel @10642

  25. 19:00-19:30 dyzur na recepcji podczas ktorego sprawdzam wasze zadania nastepnie 21:00 wychodzimy spod recepcji na lige mistrzow #real #borusia #sporting #legia #mateuszkruk #bulgaria #studenttravel @10641